Prowadzisz obiekt turystyczny i masz zamiar podbicia rynku, zdobycia nowych klientów? Potrzebujesz dobrego planu działania, który wyróżni Twoją usługę na tle konkurencji. Strategii marketingowej – zrealizowanej krok po kroku, która zapewni sukces Twojego biznesu. Z dobrze opracowanym planem, możesz działać szybciej i skuteczniej. Masz pewność że każda zainwestowana złotówka przyniesie wymierne korzyści. Poniżej prezentujemy najskuteczniejsze narzędzia w marketingu obiektów turystycznych. Należą do nich:
Social media marketing
Social media stały się kluczową częścią marketingu usług turystycznych. Twoi klienci i kontrahenci oczekują, że będą mogli znaleźć Twoją ofertę noclegową/usługę na portalach społecznościowych i w razie potrzeby szybko zadać pytanie i uzyskać odpowiedź np. o dostępność noclegu w danym terminie.
Fanpage obiektu, regularna komunikacja, odpowiednio dobrana grafika, teksty, identyfikacja wizualna oraz reklama stanowią istotny element przykuwający uwagę odbiorców.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w zakresie social media od utworzenia profilu, po komunikację z klientami prowadzącą do rezerwacji terminów.
Marketing szeptany
Marketing szeptany jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu: poprawia reputację obiektu, budzi pozytywne emocje, pozwala szybko reagować na ewentualne kryzysy, angażuje oraz ułatwia nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami. Dziewięciu na dziesięciu Polaków przed zarezerwowaniem noclegu szuka opinii i informacji na temat obiektu. Znakomita większość robi to w Internecie. Stąd tak istotne jest, aby informacje, które tam znajdzie były pozytywne.
W ramach działań z zakresu marketingu szeptanego zapewniamy:
- marketing w wyselekcjonowanych środowiskach online (fora, blogi, social media itp.)
- tworzenie oraz promowanie wpisów na blogach, forach
- moderowanie opinii w serwisach ogłoszeniowych
- marketing w ramach wybranych grup dyskusyjnych
Kampanie promocyjne i reklamowe
Zajmujemy się opracowywaniem i kompleksową realizacją innowacyjnych i kreatywnych koncepcji, strategii i kampanii promocyjnych, wizerunkowych, reklamowych. Nie boimy się niestandardowych rozwiązań. Kampanie ukierunkowane są na realizację najważniejszych celów w marketingu turystycznym:
- Dotarcie do jak największej grupy odbiorców
- Ukierunkowanie na korzyści, które wynikają z zakupu produktu turystycznego
- Możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji
- Zbudowanie silnej marki
Grafika i identyfikacja wizualna
- Projektowanie mikro treści
Poprzez atrakcyjne mikro-treści budujemy spójną i atrakcyjną historię Twojej marki. Mikro-treści zwracają uwagę odbiorców, angażują ich i – finalnie – czynią Twoimi Klientami. Oferujemy: grafiki, zdjęcia, plansze z hasłami reklamowymi, banery, plakaty.
- Identyfikacja wizualna
Dobrze zaprojektowana tożsamość marki to coś więcej niż tylko logo, to wszystkie elementy, które składają się na identyfikację wizualną Twojej firmy, dodają jej osobowości, a wraz z rozwojem marki budują jej pozycję i zapewniają dalszy rozwój. Oferujemy: logo, graficzny motyw przewodni, wygląd produktów, kolorystyka materiałów promocyjnych.
Content marketing
Większość działań marketingowych odbywa się dziś w Internecie. Szczególnie ważna na tym polu jest szeroko rozumiana treść. Tworzymy ją po to, by informować potencjalnego klienta o Twoich usługach i jednocześnie przekonać do wybrania właśnie promowanej marki. Odpowiednio zaplanowany, skonstruowany i kontrolowany przekaz marketingowy umożliwia dotarcie do wybranej grupy docelowej. Dbamy o to, by dostarczane klientowi treści były oryginalne, fachowe i wartościowe merytorycznie, a także pisane językiem dostosowanym do grupy odbiorczej.
Masz pytania, chętnie na nie odpowiemy. Sprawimy, że sezon 2019 będzie należał właśnie do Ciebie.